SHALLOM FELLAS . :D

                        i am amei suelang                     
                            19 goes 20 .
                 
                      born on 1st december 1991 

         
                 at hospital besar sarikei sarawak . 
           
                             im trully asia

-saya tidak cantik,saya selalu comot.(macam dalam pic)

-saya bersikap manja(mengalahkan budak 2 tahun)

-saya anak yang kedua dari 5 adik beradik

-menfuther kan study saya selepas spm dalam bidang perniagaan .
-bercita-cinta menjadi guru sejak sekolah rendah lagi
-saya minat membaca dan tulis apa saja terlintas dalam hati dan otak saya .

         
           -ORANG CAKAP SAYA KEREK ? GEDIK? (yes ,i am ) 
 
**this could be my 1st post. DONT SUBCRIBE ME .or you akan mungkin mendengar luahan hati yang "semampai merepek" .:)

2 comments:

  1. ur blog was cool...tp entry pasal rambut ? hahahahaha~ no comment ! :)

    ReplyDelete