terubat rindu kat awak


 a white small envolope with ferorer rocher  and a little word  with smiley:BE FRIEND :) ,
that was our 1st conversation,u datang kat i sambil buat muka malu2 kucing,awak cakap awak rushing nak g keja :'( awak tinggalkan saya dengan penuh tanda tanya lepas awak bagi sampul tu kat saya. and everyday saya g keja saya rasa macam tak nak balik jer.
***
malam ni rasa terubat sangat rindu kat awak .tak sangka dah nak dekat berbulan2 kita tak contact ,but tonight saya beranikan diri nak  contact dengan awak,awak,tahu tak ,malam raya saya tunggu text dari awak ..tahun lepas awak text saya ,,but tahun ni ..awak wat saya betul2 anggap saya dah tak de dalam ingatan awak .saya terkejut bila awak upload photo dalam facebook,awak 8cdent :'( ,teruk nya baby u luka,you cakap u khayal time tu ,u khayal u nak tunang erh??..hmm , saya sedih sangat,saya nak tanya awak on the spot ,tapi saya takut..sebab awak dah ada hati untuk dijaga,dan awak cuma masa lalu saya,saya siapa untuk bertanya tentang hal2 awak . :'(
birthday awak yang ke 26 hari tu saya sengaja tak ucap by phone,by wall sebab saya rasa dah memang nak mula nak forget kat awak. :'( tapi serious dalam hati saya rindu sangat kat suara awak . saya rindu nak tengok senyum awak,saya rindu nak spend time dengan awak.
25.05.11 (i miss you)  hmmm,last text dari awak yang cakap awak rindu kat saya .
when im missing you to death ,i start to remember our late night conversation while the middle of all thing that doesnt have  sense we said things that made us fall in love..I MISS YOU MUCH .


Teruntukmu hatiku,
ingin ku bersuara
Merangkai semua tanya,
imaji yang terlintas
Berjalan pada satu,
tanya s’lalu menggangguku
Seseorang, itukah dirimu kasih
Kepada yang tercinta,
inginnya ku mengeluh
Semua resah didiri,
mencari jawab pasti
Akankah, seseorang,
yang ku impikan ‘kan hadir
Raut halus,
menyelimuti jantungku
Cinta hanyalah cinta,
hidup dan mati untukmu,
mungkinkah semua tanya,
kau yang jawab
Dan tentang seseorang,
itu pula dirimu,
ku bersumpah akan mencinta

dear F : Happiness is like a butterfly which, when pursued, is always beyond our grasp, but, if you will sit down quietly, may alight upon you. - 

1 comment: