kesedihan semalam

dah lama tak update.masing2 busy dengan assigment.lagi tinggal cket je lagi ,pasni dah takde dah .tunggu masa nak exam je .:) 2nd test .macam tak percaya,cepat nyer masa berlalu . :D
today saya bangun as a normal person .wahahaha,before ni,saya bangun tidak kurang dari 1 t/h . heeee..
semalam dalam kesedihan atas sebab tgk movie kat lappy.sangat sedih,sampai basah baju. ini serious okey . huh,sedihnya citer tu macam seolah2 saya ada kat situ. bayangkan,seorang yang kena buli kat sekolah,pastu ken a buli pulak kt rumah .sangat sedih . :'(

saya janji bila saya dah jadi mama nanti saya akan cuba yang terbaik untuk memahami anak2 saya . pergh! tak salah berangan kan,sebab setiaP org akan lalui jalan yang sama,persoalan nya : BILA?..? :) 


pEOPLE WILL NOT STOP ASKING,SO DO I :) ,PEOPLE ASK ME,WHY DO I KEEP MY TEARs FALL, I HAVE NO IDEA TO ANSWER ALL THE QUESTIONABLE QUESTION . ADMIT THAT I HAVE LEARN SOMETHING LAST NIGHT,I'VE LEARN TO APP'CIATE PEOPLE WHEN THEY ARE AROUND US.


I'M JUST BEING ME . :)

No comments:

Post a Comment